Jak dodać post na Instagramie z komputera?

Błyskawiczny rozwój platformy Instagram spowodował, że przedsiębiorcy dostrzegli w nim doskonałe narzędzie do zwiększania sprzedaży. Do niedawna kojarzył się głównie z modelkami i zdjęciami z rajskich plaży. Jeśli chcesz umieścić fotografię swojego produktu, pochwalić się osiągnięciami lub pokazać co u Ciebie słychać, to ten krótki poradnik będzie bardzo przydatny.

Dlaczego to takie istotne?

Na Instagramie standardem zawsze było umieszczanie postów z poziomu urządzeń mobilnych. Niezależnie od tego, czy był to smartfon czy tablet, aplikacja umożliwiała korzystanie ze wszystkich funkcjonalności. W przypadku komputera wielu użytkowników nie wiedziało, jak dodać zdjęcia lub napisać wiadomość. Korzystanie z wtyczek i dodatkowych narzędzi tylko połowicznie rozwiązywało problem. Obecnie jest to możliwe za pośrednictwem dowolnej przeglądarki.

Dodanie postu na Instagramie za pomocą komputera oszczędza nam czasu w przypadkach w których zdjęcie było przygotowane właśnie na tym urządzeniu. Zdjęcia produktowe, banery reklamowe lub po prostu profesjonalne fotografie nie rzadko obrabiane są w programach typu Photoshop lub Lightroom, które pełne możliwości udostępniają właśnie na PC. Za pomocą tej metody ominiemy mozolny etap przenoszenia gotowych fotografii z komputera na telefon.

Jak umieścić post na Instagramie za pomocą komputera?

Jeśli korzystasz z PC, to wrzucenie nowych fotek na platformę nie powinno sprawiać zbyt wielu kłopotów. Wystarczy zrobienie kilku prostych kroków:
  • Przejdź na oficjalną stronę: instagram.com i zaloguj się na swoje konto.
  • znajdź po prawej stronie u góry opcję “news post” oznaczoną ikonką plusika. W tym momencie wyskoczy widok umożliwiający wybranie zdjęcia z dysku.
Jak dodać post na Instagrama z komputera
Ikona dodawania nowego postu na Instagramie z komputera
  • Po wybraniu zdjęcia ukaże nam się znana z aplikacji mobilnych możliwość kadrowania oraz nakładania filtrów.
kadrowanie zdjęcia na Instagramie
Kadrowanie zdjęcia na Instagramie oraz wbudowane filtry
  • Ostatnim krokiem jest dodanie opisu oraz publikacja postu.
    Sprawdź jak dobrać hashtagi do zdjęć
    W przypadku, gdy udostępniasz czyjeś zdjęcia warto pamiętać o prawach autorskich. W takim przypadku lepiej korzystać z fotografii bez licencji komercyjnej lub z banku zdjęć – np. pixabay. Na takich zdjęciach jednak ciężko będzie się wybić.

    Jakie powinno być zdjęcie przeznaczone do publikacji?

    Wybierając zdjęcie do publikacji warto zastanowić się jaki cel ma osiągnąć. Wystylizowane i doskonale ustawione zdjęcia może są piękne, ale tak naprawdę trudniej sprzedają. Wszystko zależy od naszej grupy odbiorców. Pewne grupy klientów wolą naturalność i bardziej zaufają marce budowanej na autentyczności niż profesjonalnych, zimnych fotografiach bez podkreślenia ludzkiej strony.

    Czy ten post był przydatny?

    Kliknij serduszko, aby ocenić

    Średnia ocena 0 / 5. Liczba serduszek 0

    Daj like jako pierwszy!

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *